сряда, 29 юни 2011 г.

Now what... (опит за пролог... в литературния смисъл на думата!)

Няколко месеца вече ме мъчи една голяма дилема, дали от грандомания, дали от желание за развитие и комуникация със сходно мислещи(и предимно надежда за откриване на по-добре мислещи, от които да открадна някоя умна мисъл) много ми се искаше да почна блог на кодинг тематика.
Като цяло все още мисля, че човек трябва да има повечко опит, за да се захване с т'ва, но пък аз се считам за природно интелигентен човек и току-виж се оказало, че и с минималня си опит мога да скалъпя нещо що-годе прилично, което да има ползотворен ефект над някого и да е полезно за човечеството поне малко.

И тъй... мечка - страх, мен - не страх... както и да звучи т'ва казано точно от мен...
Ей го (в) на моят кодинг блог... Наслаждавайте му се и не се срамете да ме хвалите, а още по-малко се срамете да ме хулите, щото от хулите най-много се учи човек.

Няма коментари:

Публикуване на коментар